Magneet voor Achmea-campagne: solliciteren bij de klanten

Voor de wervingscampagne 'Kunnen we jou onze klanten toevertrouwen?' heeft verzekeraar Achmea gisteren een Magneet gekregen, één van de belangrijkste vakprijzen op het terrein van arbeidsmarktcommunicatie.

Voor de wervingscampagne 'Kunnen we jou onze klanten toevertrouwen?' heeft verzekeraar Achmea gisteren een Magneet gekregen, één van de belangrijkste vakprijzen op het terrein van arbeidsmarktcommunicatie.

In de bekroonde campagne om trainees te werven heeft Achmea nadrukkelijk het oordeel van klanten betrokken. In de sollicitatieprocedure  mochten klanten zelf beoordelen of ze zich ‘in goede handen voelden’ bij de kandidaten. "Hun ervaring telde vervolgens mee in het besluit om al dan niet met een sollicitant in zee te gaan", aldus de toelichting van de verzekeraar.

Vier Magneten van Creativiteitsjury
De campagne die is ontwikkeld door De PersoneelZaak, werd gisteren met een Magneet beloond door de Creativiteitsjury.

Naast Achmea heeft de Creativiteitsjury nog drie andere arbeidsmarktcampagnes met een Magneet onderscheiden:


  • Ahold Europe; Gewoon bij Albert Heijn – door reclamebureau Young Works

  • De Koninklijke Luchtmacht; Base X-deels2 - ARA M/V

  • Ministerie van Defensie; Technicus bij Defensie, je moet het maar kunnen – Steam/Maximum.


Eén Magneet van Effectiviteitsjury
Verder was er nog één Magneet van de Effectiviteitsjury voor PostNL met de campagne 'Postbezorger, deel van je leven', gemaakt door reclamebureau Publicis Personeel.
Doorsturen:

Neem een abonnement en download 280 actuele HR-instrumenten

Wilt u als HR-professional ook niks meer missen op uw vakgebied?