De verspreiding van het Coronavirus COVID-19 zorgt voor aanzienlijke verstoring van de bedrijfsvoering. Organisaties moeten anders (leren) werken, medewerkers moeten thuiswerken of voorzorgsmaatregelen nemen om verdere verspreiding van het virus tegen te gaan. Hier vindt u een overzicht van artikelen en tools die kunnen helpen bij de aanpak van de Coronacrisis in uw organisatie.
|
|
Model Personeelshandboek 2021: Stel zelf het handboek personeel van uw organisatie samen met dit uitgebreide voorbeeld. |
|
Huisregels Personeel 2021: Met extra aandacht voor Coronamaatregelen! |
|
P&O-jaarkalender 2021: HR-Plannen maken met opletpunten per kwartaal. |
|
HR TOOLS VOOR 2021: Met deze HR-tools houdt u de organisatie productief! |
Personeelslog is het weblog van Personeelsnet, de bron met vakkennis voor HR-professionals. Personeelslog schrijft over trends in HR, recruitement, Het Nieuwe Werken en communicatie.